Novice

Bodite na tekočem o aktivnostih Inštituta Digitas

featured-image-pws-emergency

Za vključujoč in dostopen sistem javnega obveščanja​

Sistem javnega obveščanja in alarmiranja je ključnega pomena za varnost vseh prebivalcev, zlasti tistih z oviranostmi, ranljivimi skupinami in manjšinami. Zato smo Ministrstvu za digitalno preobrazbo posredovali predloge, kako zagotoviti, da bo sistem dostopen in vključujoč za vse.
fifa-wordcup-katar

Dostopnost tekem svetovnega prvenstva v nogometu

Platforma za digitalno dostopnost je naslovila pobudo na Televizijo Slovenija, da zagotovi dostopnost tekem svetovnega prvenstva v nogometu na programih RTV Slovenija za gluhe in naglušne uporabnike.
zgresene_strategije_pametnih_mest

Zgrešene strategije pametnih mest​

Slovenske občine nimajo dovolj znanja za oblikovanje primernih strategij za trajnostno in odgovorno digitalno preobrazbo. V prizadevanjih za črpanje evropskih sredstev se uklanjajo komercialnim interesom dobaviteljev in tehnološkemu utopizmu.
hakom-dostopna-prihodnost

Mednarodna konferenca »Dostopna prihodnost«

Sodelovali smo na mednarodni konferenci »Dostopna prihodnost« v Zagrebu, na kateri je dr. Dušan Caf predstavil rezultate evropskega pregleda dostopnosti informacijskih in komunikacijskih tehnologij ter primere dobrih praks.
take_power_back

Pridružili smo se PlatformPower.eu

Predstavljajte si svet, v katerem nam spletne platforme omogočajo, da spreminjamo družbo, upoštevajo našo izbiro glede spletne izkušnje in odgovarjajo za svoje negativne vplive na družbo.
dsa_open_letter

Za prepoved neželenih spletnih oglasov in temnih vzorcev

Pred prihajajočim trilogom o Aktu o digitalnih storitvah 15. marca je 72 organizacij civilne družbe poslalo odprto pismo 20 ministrom in državnim sekretarjem v 9 državah članicah EU, v katerem so izrazile pomisleke in zaskrbljenost v zvezi z Aktom.
gluha-studentka

Na mednarodnem posvetu o Digitasovi platformi VRI

Strokovnjaki iz Evrope, Japonske in Svetovne zdravstvene organizacije so predstavili zakonodajo in dobre prakse pri zagotavljanju dostopnosti elektronskih komunikacijskih in nujnih storitev (klicev na številko 112) za gluhe in naglušne.